stress?

Nu har jag varit tillräckligt lat för att orka skriva ett nytt inlägg.

Mattetenta på fredag, och ett par nerver inom mig känner att jag borde börja få lite panik, kanske stressplugga lite, men av någon anledning är de ganska ensamma.. Omotivationen är fortfarande större än övriga känslor så jag är ännu i det stadiet då man kan hitta 100 andra saker att göra innan man öppnar boken. Är detta på grund av min ack så stora brist på självdiciplin, eller kan det möjligtvis vara så att jag faktiskt redan greppat ett och annat av matten..? Vill och tänker tro på det sista, det är på tok för fint väder ute för att häcka i ett litet rum.

Efter Xena och en kopp kaffe kanske man tar sig ut.. Beror alldeles på vilket av latheten eller bristen på d-vitamin som skriker högst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0